تبلیغات در سایت ما

درمانگرو مشکل گشا

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 156
  • کل نظرات : 6
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 1
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 496
  • بازدید کلی : 244184
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 18.217.208.72
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    قوانین در یک آپارتمان قانونمند نیست بایستی قوانین واقعی و محکم در آپارتمانها گذاشته شود همان طور که در یک نظام یا حکومت قانون حاکم است و تخطئی از قانون مجازات دارد در آپارتمانها نیز بایستی قوانینی مدون شود و اجرا شود نه این که عده ای به عنوان مدیر ساختمان یا هیئت مدیره بخواهند کارهایی برای جیب خودشان بکنند یا هزینه های سنگین و بیهوده و واهی برای ساکنان بتراشند و یا هر کسی هر سازی که دلش خواست کوک کند ویا عده ای از مشاعات سوء استفاده کنند.

    دادسرای زنانه

    خوب است دادسرایی مخصوص زنان تشکیل شود دادسرایی که تمامی کارکنانش از دربان تا وکیل و قاضی همه خانم باشند پلیسهای زن و ضابطیین دادگستری همه خانم باشند و به کارها در اسرع وقت رسیدگی شود و بهانه تراشی ممنوع شود.

    بهتر است قوه ی قضائیه سایتی برای زنان تنها برای گرفتن مهریه، نفقه ، غرامت از شوهران عقیم خائن و گرفتن درامد هدفمندی خودشان از همسرانشان فراهم کند تا زنان دیگر مجبور نباشند در دادسراها سرگردان شوند .

    کاش مسلسل پشت ویترین مال من بود!!! صمد من می گویم کاش علاوه بر مسلسل پیشرفته تیر بار هم مال من بود نه این که مبارز باشم و سیاسی و مخالف حجاب و مخالف نظام و و طرفدار حقوق بشر و این حرفها باشم نه. می خواهم افرادی که زنان تنها را به هر شکلی اذیت و آزار می کنند و حقشان را می خورند حسابشان را برسم.!!!!

    تمام ابهت پلیس 110 به ماشین با راننده اش است و مسئول جاافتاده ای. نه این که در شهرستانها دو تا جوان که تازه یکی هم سربازاست به عنوان پلیس 110 باشد . تازه بیاید و با فرد متجاوز مصافحه کند و همه چیز به نفع فرد متجاوز شود. و زن تنها بازهم تنهاتر بماند.

    زنان تنها

    قوانینی تصویب شود تا اگر مرد عقیم باشد به زن غرامت بپردازد.اگر زنان مشکل داشته باشند فورا مردان ازدواج می کنند اما زنان تا آخر عمرشان به دلایل مختلف از جمله مسائل مادی و فرهنگی و اجتماعی پای این افراد می مانند و می سوزند که البته خیلی از این مردان قدر ناشناس هستند .

    اموال زنان تنها

    قوانینی تصویب شود که تمامی اموال زن مطلقه یا بیوه به او داده شود . مهریه ی کاملش داده شود . نفقه .اش داده شود منزلی اگر خریده اند حداقل نصفش را به زن بدهند . اگر زن کارمند بوده و چند سال پولش را در آن خانه و یا برای خرید ماشین و منزل به شوهرش داده حتی اگر شوهر همه چیز را به اسم خودش کرده باشد به زن برگردانده شود.

    حمایت از زنان تنها

    پلیس ها ی 110 اگر زن تنهایی برای مزاحمت تماس گرفت بدون فوت وقت و در اسرع زمان به کمکش بشتابد و افرادی که باعث ایجاد مزاحمت به هرشکل و نحوی برایش شده اند گوشمالی داده شوند تا امنیت این زنان فراهم گردد.. و بهتر است چند تا پلیس خانم هم باشند . البته با ماشین نه دو تا بچه با موتور به عنوان پلیس 110 برای حل و فصل مساله بیایند.

    قوانین حمایتی زنان

    خوبه که قوانینی برای حمایت از زنان تنها تصویب بشه که هیچ کسی حق نداره مزاحم این زنان شود یا در خانه آنها را به بهانه های مختلف بزند یا با آنها دعوا کند و یازد و خورد راه بیندازد که جرم بسیار سنگینی خواهد داشت. همان طور که توهین و کتک زدن یک مامور در لباس فرم مجازات سنگین دارد هر نوع مزاحمت برای زنان تنها نیزباید مجازات سنگین داشته باشد.

    زن

    یک زن تنها دارد می سوزد و آتیش می گیرد ولی کسی انگار گوشش نمی شنود . چه بر سر دنیا آمده است ؟ ناجی و منجی کیست و کجاست ؟ روی زمین که کسی پیدا نمی شود و بیهوده چشم به آسمان دوخته ایم که منجی بیاید.!!!

    بیچاره زنان تنها!!!

    زن کیست که هرگز حقش ر ا به او نمی دهند؟ هرگز آرزو نکرده بودم که مرد باشم ولی اکنون دلم می خواست می توانستم مرد باشم. واقعا هیچ کس و هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که بخواهد از یک زن تنها که می خواهد با آرامش و تنها و بدون دغدغه و مزاحمت زندگی کند حمایت کند و به دادش برسد . موجود ناتوانی که حتی اگر ادعای توانایی و مرد بودن هم بکند اما همیشه یک زن ضعیف و ناتوان است که حتی یک مرد عقب مانده نیز هرکاری خواست با او انجام دهد و اذیتش کند چه برسد به مردان گردن کلفت که ده تا زن و بچه و عروس و داماد دارند.

    فقط بایستی یک زن تنها باشی تا بفهمی که چه دردی زنان تنها دارند. کسی به دادشان نمی رسد . همه با مردها هم دست هستند. کسی اجازه نمی دهد که یک زن تنها راحت زندگی کند. .

    پلیس برای زنان تنها

    با توجه به این که گرگهای جامعه درصدد پاره کردن و خوردن ضعفا هستند بهتر است برای حفاظت از زنان و بانوان و خانمهای تنها به هر نحوی و به هر دلیلی ستادهای حمایتی مانند پلیس و ماموران انتظامی، دادگاههای ویژه و حتی سازمانهایی که خانمها مسئولیتش را برعهده دارند برای تامین امنیت و آسایش این افراد در کشورهای جهان مخصوصا کشور ما که نظام اسلامی روان شناسان و مشاوران و مددکاران اجتماعی است و زن در اسلام جایگاه ویژه ای دارد ایجاد شود . حتما بایستی وایسیم اول خارجیها این کارها را انجام دهند بعد ما از اونها یاد بگیریم.. البته نه به صورت توهین آمیز که این سازمانها محلی شود که زنان خجالت بکشند برای دادخواهی به آنجا بروند بلکه به عنوان پایگاههایی که همه ملت بدانند که اینگونه زنان به جد از آنها حمایت می شود . و زنان با اعتماد و اطمینان کامل به این نهادها و سازمانها که خانمها مسئولیتش را بر عهده دارند مراجعه کنند .

    سرقت پارکینگ

    آیا قانونی وجود دارد که همسایه ی آپارتمان دو واحدی به جای استفاده از پارکینگ خودش که در زیر قسمت غربی آپارتمان است از پارکینگ همسایه ی شرقی که یک خانم تنهاست استفاده کند و اگر خانم اعتراض کند که پارکینگ من ملک شخصی من است و حق ندارید که در قسمت شرقی ساختمان پارک کنید و در قسمت غربی و در پارکینگ خودتان پارک کنید یا فقط یک پارکینگ دارید نباید چند ماشین در پارکینگ همسایه های دیگر پارک کنید دعوا راه بیندازد مجازاتش کند ؟

    مزاحمت برای زنان تنها

    آیا زنان تنها در جامعه از دست مردان همسایه و محله و کوچه و شهرشان در امانند ؟ یا با انواع و اقسام مزاحمتها زندگی را بر زنان تنها تنگ می کنند ؟

    اموال در ازدواج

    آیا خانه ها و آپارتمانها و اموالی که مردان با مجموع حقوق خودشان و زنشان خریداری کرده اند ولی به اسم شوهر است به زن نیز تعلق می گیرد ؟

    گرفتن درآمد زنان

    آیا می توان از همسر به خاطر سوء استفاده از حقوق و درامد زنش شکایت کرد ؟ مردانی که حقوق همسرانشان را با دعوا و فحش و کتک کاری از آنها می گیرند ؟

    غرامت مادر نشدن

    آیا در ایران قانونی وجود دارد که بتوان از مردانی که عقیم هستند و مانع مادر شدن همسرانشان شده اند غرامت دریافت کرد ؟

    مطالبتان از زبان خودتان

    افرادی که مایلند مطالب و داستانها و مشکلاتشان از زبان خودشان چاپ شود البته در صورت غیر اخلاقی نبودن و با صلاحدید مدیر وبلاگ درمانگر و مشکل گشا- با نام خودشان و یا نام مستعارشان در این وبلاگ به چاپ خواهد رسید .

    دست در دست هم دهیم

    حتما شما هم بارها مستاصل شده اید و راه چاره ای پیدا نکرده اید و در نتیجه درمانده و افسرده شده اید و متوجه شده اید که اگر گرفتار باشید هیچ مرکز و جایی برای کمک وجود ندارد . اگر نیاز به پول دارید، اگر نیاز به مشاوره دارید، اگر نیاز به امداد گری دارید و... هیچ کس به دادتان نمی رسد بنابراین قصد داریم یک نهاد و سازمان و یک صندوق برای کمک به نیازمندان و افراد بیکار و بازنشستگان و کارگران و کارمندان تشکیل دهیم . در نتیجه نیاز به همکاران و سرمایه داریم . در نتیجه اگر شما نیز جز ء کسانی هستید که هیچ ماوایی به جز خداوند ندارید به این نهاد و سازمان بپیوندید.
    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان درمانگرو مشکل گشا و آدرس zanzntanha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    الی - باطل طلسم - 1393/8/7
    الی - چجوری میشه طلسم رو باطل کرد؟
    یکی ک تو قبرستان دفن کرده باشن؟ - 1393/8/7/zanzntan
    DUYĞU - در کتاب چار فصل زندگی
    صفحه ها پشت سرِ هم می روند
    هر یک از این صفحه ها یک لحظه اند
    لحظه ها با شادی و غم می روند
    گریه دل را آبیاری می کند
    خنده یعنی این که دل ها زنده است
    زندگی ترکیب شادی با غم است
    دوست می دارم من این پیوند را
    گر چه می گویند شادی بهتر است
    دوست دارم گریه با لبخند را … - 1393/4/14
    DUYĞU - سلام،مطالب وبلاگت عالیست،موفق باشی - 1393/4/14
    ایران توانا - باسلام

    از این پس می توانید آخرین اخبار دستاوردهای کشور عزیزمان را در سایت ایران توانا http://iranetavana.ir دنبال کنید و به کشور خود افتخار کنید.

    باتشکر

    مدیر پایگاه خبری دستاوردهای ایران - 1393/4/5
    ابوالفضل - سلام به شما دوست وبلاگ نویس ،وبسایت خیلی عالی دارید من شما رو دعوت میکنم به شبکه اجتماعی تمشک ملخق بشین و دوستان جدید پیداکنید و لحظات خوب زندگیتونو با بقیه شریک بشین
    منتظر حضور سبزتان هستیم
    روابط عمومی شبکه اجتماعی تمشک - 1393/4/5
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به درمانگرو مشکل گشا امتیاز دهید